preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Žubor

 


Projekt
Hrabri telefon

CARNet

Otvorite svoj elektronički identitet na CARNet mreži koji će vam omogućiti korištenje mnogobrojnih CARNetovih usluga.

Kako postati korisnik?

skole.hr

Školska učilica

Učenje na daljinu

Drvo znanja

AZOO

MZO

zbornica.com

 

EVO NAS OPET

" ČITAMO MI, U OBITELJI SVI "

Vođeni mišlju da dobra iskustva treba slijediti te njegovati i ove godine su naši trećaši u čitalačkom klubu nacionalnog projekta Čitamo mi, u obitelji svi“.

Učenici 3.a i 3. b razreda, učiteljice Dijana Toman i Ines Trgovec, knjižničarka i brojne obitelji, bit će spojene čitalačkim nitima te se zabavljati čitanjem u učionici i svojim toplim domovima. Naprtnjače će putovati, a priče i razni likovi koje nose pokazati da ono lijepo, zanimljivo i duhovito oduvijek spava u knjigama. Samo, to treba probuditi!

U petak 1. veljače 2019. naprtnjače su krenule u dom Frana Kovača iz 3. a razreda i Magdalene Božić iz 3. b razreda. Sigurno se pitate kako su se osjećali Ivan i Magdalena? Sretno i uzbuđeno su iščekivali…

Dragi roditelji, učenici, djedovi, bake, želimo vam svima puno čitanja, topline i obiteljske blizine!

                             Učiteljice Dijana, Ines i knjižničarka Ljiljana

 

Projekt Čitamo mi, u obitelji svi krenuo je i već prvi dan u učionice 3.a i 3. b razreda donio smijeh, zabavu i puno zanimljivih trenutaka.

Mama Kovač iskreno i realno je opisala kako je teško okupiti obitelj (posebno stariju djecu), ali isto tako primjerom pokazala kako mame vješto mogu „doći“ do ostalih ukućana.

Obitelj Kovač je, poslije nedjeljnog ručka, poslušala mamu i nekoliko primjera iz knjige „Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila“.

“Moje seke su se oduševile „Velikom knjigom istraživača“ jer su instalirale aplikaciju za proširenu stvarnost te se smijale i zabavljale zbog svega što su vidjele.“ Magdalena Božić, 3.b r.

Magdalenina mama: „ Zbog ovog projekta sam sve stvari ostavila po strani i posvetila se obitelji i zajedničkom čitanju. Voljela bih da slična naprtnjača opet navrati u naš dom.“

Magdalenin tata: „ Samo da se zna, iako sam bio obiteljski fotograf okupirao sam našu fotelju ZAISTA čitajući u njoj!“

„Naš mali, prilično bučan dom, pretvorio se u malu knjižnicu šarenih knjiga. Nika je bila naša knjižničarka, svi smo se pretvorili u uho, a naš najmlađi sin imao je  bezbroj pitanja vezanih za knjige. Voljeli bismo da se projekt nastavi i u drugim generacijama.“ mama Nike Mlinarić

Zabavili smo se i opustili čitajući knjige iz naprtnjače te diskutirali o pročitanom uz obilje smijeha i suza.“ mama Brankica Kolobarić

"Ja i brat smo čitali Gregov dnevnik. Nikada se nismo toliko nasmijali.“ Dora Kolobarić, 3.b r.

Naša velika obitelj se pokušala okupiti u čitanju, nešto smo pročitali ali smo se više smijali i zabavili. Pohvala projektu!“ mama Martina Miklečić

Pozdravljam projekt koji bi trebao približiti knjigu obitelji i okupiti obitelj. Dojmovi su odlični. Projekt nas je malo trgnuo iz

svakodnevice i pokazao bit zajednice – obitelj.“ , obitelj Dolenjec – Slunjski , Zoran

Rebekin tata: „Super, super, super. Jedva smo dočekali naprtnjaču da svi zajedno polijegamo i uživamo u čitanju i tišini. Preporučio bih

knjigu Potraga za blagom u našoj djeci. Barem prvu polovicu.“

Bila sam skeptična slušajući knjižničarku kad je na roditeljskom sastanku predstavila projekt ali sada mogu reći : „ Svaka čast onome tko se dosjetio ovoga  projekta. Odlično, čista petica!“ Mama Vesna Glavaš

Tata Jakova Jurića: „Nijedna večer nije prošla bez knjige u ruci. Usporili smo svakodnevni tempo i vrijeme provodili zajedno. Jako mi je drago zbog toga.“

Naše pjesme o Projektu

                       Naprtnjača u domu mom

Naprtnjaču sivu nosim domu svom,
već je prirasla srcu mom.
U njoj ima za svakoga po nešto,
čitat ćemo je često.

Za svog malog brata
knjigu velikog formata,
a za velikog brata
knjigu maloga formata.


Ja sam sve organizirala,
sve ih okupila
i dobro se zabavila.

Nakon pet dana
naprtnjača ide u druge ruke
koje će ju prigrliti
bez imalo muke.

 

Mia Kovač, 3. b razred

Pjesma o knjizi

Knjige su razne,
čudesne i krasne.

U njima se igraju slova
i donose znanja nova.

Knjige su bile
najbolji prijatelji,
a danas su     
tablete i mobiteli.

Knjige su važne
trebaju znati svi,
da nema njih
ništa ne bi znali.    


Vito Sabljo, 3.a razred

           Hoću li moći?

 Jao, jao u petak me zabolila glava.

Stigla mi u ruke naprtnjača prava.

Kaže mama: Eto, Lea, sada budi prava dama.

Čitaj, čitaj, sebi i svima nama.

Što ću sada , mislim ja , hoću li moći?

Moram čitati i po danu i po noći.

A onda baka pita: Lea, gdje si bila kad si škrinju punu blaga dobila?

I gle, čuda, ko u nekom snu, ne prestajem čitati knjigu tu.

Svako slovo, svaka rečenica, jedva čekam da dođe nova stranica.

                                       Lea Duspara, 3. b razred i baka Lidija

 

Već na početku provođenja Projekta naprtnjača je podsjetila na potrebu obiteljskog zajedništva, a roditelji uvidjeli kako uz naprtnjaču mogu provesti nezaboravne zajedničke trenutke i dragocjeno slobodno vrijeme.

 

Bravo za sve naše roditelje i vesele naprtnjače!

Obavezno zavirite u Galerije fotografija (koje se nalazi na kraju ove stranice) i pogledajte kako je to izgledalo u domovima naših učenika i školi!

Dragi naši sudionici Projekta!

Završavamo malu avanturu čitanja!

Hvala svima na dojmovima, fotografijama, crtežima, pjesmama...

Želimo vam ugodne ljetne praznike. Neka vas i preko ljeta (barem ponekad na plaži) okupi zajedničko čitanje.

Pozdravljaju vas učiteljice Dijana Toman, Ines Trgovec i knjižničarka Ljiljana Radovečki.

 


Knjižničarka

Čitamo mi u obitelji svi

Četiri naprtnjače - četiri trećašice

Čitamo mi, u obitelji svi

 

Poštovani roditelji, dragi učenici i svi ostali koje zanima što se radi u našoj školskoj knjižnici!

Sa srećom i zadovoljstvom javljamo da su u petak, 19. siječnja 2018., učenice Ivona Kvesić (3. a), Lana Borojević (3. b), Maja Šips (3. c) i Korina Marić (3. d), prve iz svojih razreda odnijele doma naprtnjače s knjigama i time je naša škola četvrti put otvorila vrata nacionalnom projektu „Čitamo mi, u obitelji svi“.

Vesele naprtnjače će tako putovanjem iz obitelji u obitelj do kraja školske godine donijeti ono što smo svi već pomalo zaboravili – čitanje, druženje, pričanje, opuštanje.

                      Knjiga je svaka puna skrivenog blaga,

                      pročitana priča svaka mi je draga.

                      U knjigama je znanje,

                      u knjigama je moć,

                      i u san je lakše s knjigom poć.“

                                                    Lucija Kruljac , 3. c 

 (iz Bilježnice dojmova Projekta ČMUOS, (2015. /2016)

 

Ovo su prvi dojmovi roditelja i učenika u ovoj školskoj godini.

Drago nam je da se svi vesele našem projektu.

„Naprtnjača je unijela dinamiku i pobudila interes i želju svih nas da prolistamo knjige. Pozdravljam svaku inicijativu koja ima za cilj poticanje čitanja i razvijanja ljubavi prema knjizi..Veselim se budućim, sličnim školskim akcijama.“ mama Helena Marić

„Dok smo tata, braco prvašić i ja čitali knjigu „Findusov Božić“, mama je pokušavala čitajući knjigu o odgoju djece istražiti kako nas odgojiti.“ Korina Marić 3. d raz.

„Na kraju našeg malog književnog druženja, svi zajedno smo čitali „Gregov dnevnik“, smijali se, zabavljali, prepričavali jedni drugima smiješne situacije.Čak nam se u čitanju pridružio i pas Astor. Lana Borojević, 3.b raz.

„Vjerovali ili ne moj stariji brat i sestra su se „počerupali“ oko knjige Gregov dnevnik jer su ih toliko privukle slike i šaljivi tekstovi. Projekt čitanja  se  mojoj obitelji jako sviđa. Fora je čitati knjige koje nisi sam odabrao, a  oduševe te!! „ Lucija Cesar, 3. b razred

„ Nestrpljiv i radoznao, knjige sam počeo čitati već u školi. Seki sam čitao priče za laku noć.“ Grgur Vojvodić, 3.c raz.

„Knjigu Mire Gavrana sam „progutala“ u jednom danu. Svuda sam je nosila sa sobom. Projekt je odličan. Vjerujem da će nadahnuti mnoge da krenu u avanturu obiteljskog čitanja!" mama Grgura Vojvodića, 3.c raz.

„Prostrle smo dekicu u dnevnoj sobi, ispekle kokice i krenule s čitanjem.Ono  što mi se svidjelo u zabavnoj knjizi Gregov dnevnik, pročitala sam svima. Iako sam imala nezgodu i nismo  čitale svih 5 dana, bilo nam je jako zabavno!.“ mama Anica i Maja Šips, 3. c. raz.

„Oboje smo čitali knjige sa svojom djecom i tako dali primjer  kako se mogu odvojiti od mobilnih telefona i korisno provesti slobodno vrijeme.“ tata i mama Karla  Matekovića,  3. d razred

„ Gregov dnevnik je jako zabavna knjiga ali ju nisam pročitala do kraja. Posudit ću je jednom prilikom u školskoj knjižnici.“ Mia Grozdek 3. a razred

„Drago nam je da naša škola sudjeluje u ovako zanimljivim događajima za našu djecu. Za sve tate koji neće uspjeti pročitati knjigu Gregov dnevnik, dodajem u ruksak strip  „Alan Ford - Put oko svijeta u 80 dana“. Danijel Knežević, tata Lucije Knežević, 3.d razred

Čitajući knjigu „Vrijeme ljubavi“,  mama Pie Dorvak iz 3. b razreda se opet zaljubila u tatu i  služi ga kao nekog kralja...Što sve može naš projekt ČMUOS?

„Bilo mi je jako zanimljivo donijeti kući ruksak pun nepoznatih knjiga. Odmah sam ih pregledao i odabrao sve što uključuje životinje.One me najviše zanimaju.Mihael Pehar, 3.c razred

„ Sve knjige iz naprtnjače smo pažljivo prolistali i čitali sa zadovoljstvom. Jedina je zamjerka što su knjige prekratko u obitelji.“Ante i Vito Krištić, 3. a razred

„Knjigu Gregov dnevnik sam čitao sve do ponoći. Uživao sam u okupljanju i čitanju našem malom bratu Grgi.“ Maks Kovač, 3.a razred

"Umornom tati sam čitao knjige za laku noć Šešir od snova i Nestašna ovčica i bilo nam je baš lijepo." Luka Mrvelj, 3. b razred

"Toliko sam se smijao kada sam čitao knjigu Gregov dnevnik da sam skoro pao sa stolice. Knjiga je genijalna!!" Josip Salaj, 3. a razred

"Bilo nam je jako lijepo čitajući knjige iz naprtnjače. Hvala knjižničarki i učiteljici što organiziraju ovaj projekt." mama Lane Pranjić iz 3. b razreda

"Mama je stalno ispitivala kada će doći naprtnjača u našu obitelj.Moja papiga je neprestano pjevala i oponašala nas u čitanju knjiga.Bilo nam je jako zabavno" Mia Pranjić, 3. b razred

„ Ja i brat smo slagali zmaja gledajući i proučavajući Knjigu o zmajevima. Ovako se nisam duugo zabavio i načitao. Lucas Janjuz, 3.c razred

„Iako ja i muž nismo ljubitelji čitanja jer nemamo dovoljno vremena za to, napravili smo to za ljubav našeg Marcela.On je bio jako uzbuđen i sretan što ćemo zajedno čitati. Podržavam ovaj Projekt jer ljudi malo čitaju knjige. Podsjetili smo se   koliko su knjige zanimljive i korisne.“

mama Marcela Ivakovića iz 3. c razreda

 

 

 

            Naše prve pjesme o projektu...

 

U knjigama spava

iskustvo svijeta,

i ti ga budiš čitajući.

Knjiga kao cvijet procvjeta

kada je uzmeš i

nosiš kući.

             Adna Sejkić, 3. a raz.

 

Knjige su zanimljive

nemaju mana

jer toliko imaju znanja.

Knjige neke

 jesu manje,

al veliko im je znanje.

             Ivona  Kvesić 3. a raz.

 

           Knjige riješe brige..

 

           Dok kiša vani pada

           i nevrijeme se sprema,

           sjedim u sobi,

           u kući nikog nema.

 

           Odlučio sam uzeti knjigu,

           saznati nešto novo,

           jer dok mi je prijatelj knjiga.

           nema dosade ni briga…

 

                                 Karlo Kokotović, 3. a razred

 

 

 

 

 

SVE OSTALE FOTOGRAFIJE MOŽETE POGLEDATI U FOTO - GALERIJI!

NAPRTNJAČE PUTUJU DALJE.....

SRETAN IM PUT!!

 

 

 

 



                Projekt Čitamo mi, u obitelji svi 2015./2016.                                  

Knjige koje se nalaze u naprtnjači 3. a razreda su:

1. skupina Carstvo dječjih priča -  Čarobne cipele
 2. skupina  Stripovi     -   Borovnica – rani dani
3. skupina  Beletristika za odrasle -  Mala torba, velika sloboda
4. skupina Slikovnica - Karlo, mama, tata i baka zečić
5. skupina Mali istraživači - Oceanologija
6. skupina Priručnici za odgoj Dođi, igrajmo se vani
7.  skupina Slobodno vrijeme Mala vrtlarica
8. skupina Etno priče i legende Tibor – bajka o dobroćudnom vampiru

 

Knjige koje se nalaze u naprtnjači 3. b razreda su:

1. skupina Carstvo dječjih priča -  Medalja za hrabrost
2. skupina  Stripovi -  Borovnica – sama uzor
3.skupina   Beletristika za odrasle -  Samo majka i kći
4. skupina  Slikovnica - Mano i Dada
5. skupina  Mali istraživači - Alijenologija
6. skupina  Priručnici za odgoj - Vježbe za razvoj emocionalne inteligencije
7. skupina  Slobodno vrijeme - Dinosauri – velika otkrića
8. skupina  Etno priče i legende - Mačak i lisica

 

Knjige koje se nalaze u naprtnjači 3.c razreda su:

1.skupina   Carstvo dječjih priča -  Čičak u kosi
2. skupina  Stripovi  -     Kockica
3.skupina   Beletristika za odrasle -  Večernji akt
4. skupina  Slikovnica -  Mano i Dada – proljetne i ljetne pustolovine
5. skupina  Mali istraživači  -  Zvjerologija
6. skupina  Priručnici za odgoj -  Potraga za blagom u našoj djeci
7. skupina  Slobodno vrijeme -  Životinje na ploči
8. skupina  Etno priče i legende -   Mitovi antičke Grčke

       


 

 

Anketa za učenike - ČMUOS2014

https://docs.google.com/forms/d/1MCspvgQWqT_RGGR_A8A7mmPzaNFO4rvnxpZ9Nykh1dY/viewform?embedded=true

 

Anketa za roditelje - ČMUOS2014.

https://docs.google.com/forms/d/14ZAZCZNMKp6Q4Dmb5QqYaE3JTPUVU4IWy-N1wCcYpMk/viewform?embedded=true

 

 

 

Dragi naši učenici , roditelji, učitelji

i svi drugi koji rado zavirite na web stranice naše škole!

 

 

Nacionalni projekt „ Čitamo mi, u obitelji svi“, koji organizira i potiče Hrvatska mreža školskih knjižničara, zaživio je i ove školske godine u našoj školi.

Lijepi dojmovi i pozitivna iskustva, doprinijeli su da se nastavi poticanje obiteljskog čitanja učenika trećih razreda uz podršku učiteljica Ljiljane Vugrinec, Štefice Jandrlić,  Mirjane Alijagić te knjižničarke Ljiljane Radovečki.

Naprtnjače su svoje prvo putovanje započele 15. studenog.

Ugodno su se smjestile na leđima Karle Jukić, Luke Durbića i Lovre Djakovića.

 

 

 

U velikoj pažnji i iščekivanju  20. studenog su naprtnjače stigle u učionice, a Karla, Luka i Lovro pročitali su svoje prve zabilješke iz bilježnice dojmova.

 

Vjerovali ili ne, Karlina obitelj je naprtnjaču doživjela kao novog člana obitelji koji ih je zabavljao i  nasmijavao.

Luki je bilo sve PREKRASNO: čitanje, druženje, prepričavanje.

Lovrini roditelji su, uz jutarnju kavu i knjigu Roditeljstvo se može naučiti,  ponavljali zaboravljene lekcije o roditeljstvu, a navečer uspavljivali cijelu obitelj uz knjigu Matilda i vještičji mačak.

Obitelj Djaković je drugi puta u Projektu

pa je iskusna mama odlučila napisati svoj doživljaj ovog obiteljskog okupljanja.

Hvala joj na tome!

 

„Ovaj projekt je izvrsno osmišljen. Prošle godine smo sudjelovali u njemu s kćerkicom, ali smo ga ove godine u potpunosti doživjeli.

Lovro nas je sve „naganjao“ po kući da sudjelujemo i podsjećao na tih 30 minuta druženja. Stalno me provjeravao na kojoj sam stranici romana.Roman Divlje godine je uzbudljiv i napet krimić.Preporučujem ga svim roditeljima.Baš nam je bilo zabavno.

Bilo bi i više da je Lucija mogla sudjelovati.Ona se pripremala za književno druženje sa Silvijom Šesto.

Pohvale projektu!“

mama Ivka Djaković

 

 

 

Toga dana kada je naprtnjača stigla, u našoj je obitelji bio i moj mali bratić koji još ne zna čitati.Želio je da mu pročitam nekoliko priča.

Priče „Jedan osobito malen zec“ i „Žabac i muha“ su mu se jaako svidjele.

                                        Mia Kasumović,3.c

 

Želim sudjelovati u ovom projektu , želim da se moje dijete osjeća dijelom nečega…

Pogledom lovim Miju koja zadovoljno čita svoju knjigu,smiješi se,čita mi neke stihove…

Drži se pravila i pruža mi primjer.Odlučujem da ću ipak čitati.Prvo što primijetim da je knjigu „Roditeljstvo se može naučiti“napisao tata.Kao svaka majka,pogotovo samohrana,frknem nosom na tu činjenicu.

„Ma što on zna?Lako je mudrovati jednom tati.“Naiđem na dio na koji se od srca nasmijah.“Dijete ćemo učiti osobnim primjerom da se ništa kvalitetno ne može dobiti  plakanjem,mrzovoljom,povlačenjem.“

Pouka njoj, a meni podsjetnik.

„Razgovor između vas i djeteta ne smije biti monolog, nego dijalog“.

Meni osobno najdraži dio knjige.

Projekt završavamo dijalogom.

Hvala Vam na svemu!

                                                                 mama Kasumović

 

Nedjelja s naprtnjačom je bila drugačija od drugih jer je cijela moja obitelj izrađivala origamije po knjizi koja je u naprtnjači.

Naprtnjača je bila u dobrim rukama. Rado bih ovaj projekt ponovio s drugim, isto tako zabavnim, knjigama.Volim čitati!!

                                                                    Patrik Grgurić, 3.a     

 

Tjedan u kojem je naprtnjača bila u našem domu nismo se samo družili s knjigama nego i zbližili kao obitelj.

                                                                     Luka Kampić, 3.c

 

 

Mama je bila jako sretna jer smo se okupili oko knjiga koje NISU lektira i nitko nije u to vrijeme sjedio za računalom.

Ja ne mogu reći da volim čitati, ali mi je bilo lijepo jer me ovo zajedničko čitanje podsjetilo na vrijeme kada sam bio u vrtiću i kada su mi roditelji čitali priče.

                                                                Tomislav Horvat, 3.b

 

 

Od silnog uzbuđenja uspio sam zaboraviti naprtnjaču, ali sva sreća da mi ju je Nela donijela.Čitajući knjigu Vitezovi i zamkovi, svidjelo mi se kako su seljaci pronalazili sreću i zadovoljstvo u malim stvarima, kao što je topli obrok nakon napornog dana u polju.Jedino mi je žao što su vitezovi mislili da bez bitke nema časti , pa se cijeli njihov život svodio na ratovanje.Mama je čitala knjigu Roditeljstvo se može učiti te saznala na koji način može poboljšati odnos među nama.

                                                                       Luka Ivelić,3.c

Jedva sam donijela kući dvije torbe, a brojala sam dane dok nisam došla na red.Projekt je poseban jer je uspio mamu i tatu natjerati da sjednu na miru sat vremena. Inače, cijeli dan  jure ko muhe bez glave. Odlično smo se zabavili i nasmijali uz ovaj projekt čitanja.

                                                                     Nika Jurac,3.b

Napokon!!Došao je na mene red!JA nosim kući punu naprtnjaču knjiga.Kada je tata vidio hrpu knjiga u dnevnom boravku, rekao je:“Moj Matej, kada ćemo mi te knjige pročitati? Imaš engleski, plivanje… „Mama se nasmijala i rekla da se samo moramo organizirati.Sve knjige su mi se jako dopale.

Ja sam član gradske knjižnice i volim čitati.Od prvog rođendana dobivam na poklon knjige.Ovo je za mene bilo nešto posebno jer smo svi bili na okupu te čitali i komentirali.Želio bih da svi roditelji i njihova djeca provode svoje slobodno vrijeme čitajući zajedno.

Zahvaljujem svim organizatorima ovog projekta!

                                                                      Matej Rajić,3.c

MAMA:Nakon neprospavane noći zbog male bebe,zbunjeno sam pogledala Dominika i pitala kakva je to torba?Podsjetio me da je na njemu red za obiteljsko druženje.Kako je moguće da sam na to zaboravila nakon što je danima ushićeno pričao o tome?

DOMINIK: Mama i ja smo pregledali knjige i procijenili koja bi knjiga kome odgovarala.

MAMA:Odmah smo se prihvatili čitanja kako bismo mogli izmijeniti dojmove.

Svatko je odlutao u svoju priču…

Svi smo bili oduševljeni ovakvim načinom druženja.

MAMA: Ideja je za svaku pohvalu.Lijepo je na ovakav način djeci dočarati ljepotu čitanja.

Tome svjedoči i činjenica koliko je bio uzbuđen zbog ovog projekta.

Vrijeme je da torbu proslijedim dalje.U našem je domu obavila svoj zadatak.

                                               Dominik Lovrić,3.c i mama Ankica                             

 

 

Mami se knjiga Planet Friedman jako svidjela jer, kaže, ako ne budemo vodili brigu o zemlji, budućnost nam neće biti baš dobra. Mogla bi se dogoditi ekološka katastrofa. Najdraže mi je što je konačno tata proveo vikend s nama.On je lovac i vikende najčešće provodi u lovu.

                                                          Adrijana Karlović, 3.a

 

                                 Vesela, siva naprtnjača

 

                      Iz naprtnjače sive

                      vadim knjige,

                      a iz mog doma  

                      odlaze brige.

                       

                      Večer uz knjigu

                       prolazi brzo,

                      televizor ne radi,

                       ko da se smrzo.

 

                       Naprtnjaču šaljem

                       u druge ruke,

                       čitanje je rad

                        bez muke.

        Zato  ČITAJMO MI, U OBITELJI SVI!

              BUDIMO PAMETNI I VESELI!      

                                                   Adrijana Karlović, 3.a

 

                         1, 2, 3,

                 ČITAJMO SAD SVI.

                           4, 5,

                  KNJIGA JE MOJ SVIJET.

                            6, 7,

                   KNJIGU ČITAM CIJELI TJEDAN.

                            8, 9,

                    S KNJIGOM IDEM I U KREVET.

                              10

                     PRIČA KNJIGA IMA,

                      A MENE SVE ZANIMA.

                     MOGLA BIH ČITATI CIJELI DAN

                      ALI NEKAD MORAM  VAN .

                      KADA ČITANJE ZAVRŠIM

                       I KAD SKLOPIM OČI,

                       KNJIGA POKRAJ MENE LEŽI

                       I NIKUDA NE BJEŽI.

                       LAKU NOĆ, LAKU NOĆ

                      SUTRA OPET U PRIČU ĆU POĆ.

                                                      SARA ČORLUKA 3.C 

                    

Tata, brat i ja uživali smo cijeli vikend u izradi origama.

Kada smo trebali vratiti naprtnjaču u školu,brat se rastužio.

Naprtnjaču smo jako zavoljeli.

                                                  Matea Deanović, 3.a

 

 Knjiga Roditeljstvo se može naučiti je poučna knjiga koju bih preporučila svim

 roditeljima, jer bez obzira koliko znamo o roditeljstvu, ne znamo dovoljno.

Uživala sam u danima čitanja sa svojom Izabelom, nekoliko puta na dan , zajedništvo i bliskost  vlastitog djeteta –

NEPROCIJENJENO I NEZAMJENJIVO.

                                                    Izabelina mama

 

                          Knjiga je svaka puna skrivenog blaga,

                          Pročitana priča svaka mi je draga.

                          U knjigama je znanje,

                           u knjigama je moć,

                           i u san je lakše s knjigom poć.

                                                    Lucija Kruljac , 3. c  

 

 

 

          

 

 

                        

                                          

 

 

Naše naprtnjače ide dalje.

Učenici im se iskreno vesele.

Bilježnica dojmova spremna je na različite rukopise.

Galerija slika na web stranici naše škole, svjedočit će o tome.

Hvala svima koji se trude i njeguju obiteljsko druženje i čitanje.

Želim Vam svima puno ljubavi, topline, igre i blizine.

                                                         knjižničarka

                                                         Ljiljana Radovečki

         

 

(Fotke možete pogledati u našoj foto-galeriji)

 

 

 


Dragi roditelji,


razvijena čitalačka vještina prvi je uvjet za školski uspjeh, a dobar školski uspjeh uvjet je za životni uspjeh.  Zapazili smo kako kod učenika u trećem i četvrtom razredu zanimanje za čitanje naglo opada. Dijete kojemu se to dogodi, čitanju posvećuje sve manje vrjemena, popušta mu koncentracija, prestaje s obogaćivanjem rječnika, a u višim razredima ima velikih poteškoća u učenju. Kako bismo to spriječili, kako  bismo održali i povećali djetetovo zanimanje za čitanje, pozivamo vas da nam se pridružite i da nas podržite u zanimljivom i uzbudljivom zajedničkom projektu poticanja čitanja u kojemu sudjeluju učenici, njihovi roditelji i drugi članovi obitelji, razrednik i školski knjižničar.

Najbolji su čitači učenici iz obitelji u kojima se mnogo čita i knjige predstavljaju vrijednost. Djeca iz takvih obitelji obično bez teškoda razvijaju više čitateljske i spisateljske mogućnosti. Istraživanja su dokazala da učenici ostvaruju prosječnu razinu pismenosti svojih roditelja, a također stječu čitateljske navike veoma nalik svojim roditeljima. Brojna istraživanja dokazuju da djeca kojima roditelji od prvih godina života mnogo čitaju i pričaju kasnije lakše usvajaju tehniku čitanja, budući da imaju bogatiji rječnik i razvijeniju maštu.

Dijete uživa u kontaktu s osobom koja mu čita i s njom uspostavlja tople osjećajne veze. Estetska ugoda povezana je s osjećajem sigurnosti i topline, pa zato dijete kasnije čitanje povezuje s ugodnim osjećajima. Obitelj ima iznimnu ulogu pri razvijanju djetetovog odnosa prema čitanju. Stručnjaci upozoravaju da s polaskom djeteta u školu roditelji ne bi smjeli prestati s glasnim čitanjem djetetu. Djeca iz onih obitelji u kojima se mnogo govori i strpljivo sluša najmlađe, čita i pripovijeda bajke te nadzire i usmjerava djetetovo gledanje televizije – sačuvaju mnogo više početne znatiželje i kasnijeg zanimanja te zbog toga bez problema razvijaju učinkovitu čitateljsku sposobnost. Za razliku od njih, djeca koju su roditelji gurali pred televizore da bi imali mir od djece, ili zajedno s njima gledali za djecu neprimjereni program, često imaju poteškode s čitanjem i usvajanjem drugih jezičnih sposobnosti. 
Ako roditelji zajedno s učiteljima prenose poruku da je čitanje važno, zanimljivo, da stvara zabavu i užitak, djeca postaju svjesna da se čitanjem može dobiti mnogo korisnoga u životu – rezultati su zajamčeni.

Pripremili smo knjižničnu naprtnjaču s 8 zanimljivih knjiga iz različitih područja. Neke su knjige namijenjene roditeljima, neke djeci, a neke za zajedničko čitanje. Svakog petka tijekom drugog polugodišta jedno će dijete dobiti knjižničnu naprtnjaču s knjigama, ponijet će ju kući, a iduće srijede vratiti u školu. 
Sa zanimanjem razgledajte knjige i odredite si svaki dan tih nekoliko dana barem nekoliko minuta, poželjno 30 (ili više), za čitanje –  bilo zajedničko (jedan čita na glas, a ostali ga slušaju), bilo skupno (svi čitaju istodobno različite knjige u tišini), bilo u isto vrijeme svi ili svatko kad mu odgovara ili na bilo koji drugi način – važno je jedino da svi članovi obitelji tih dana čitaju i porazgovaraju o pročitanomu. Nakon pročitanih odlomaka prokomentirajte ih, pokušavajući skrenuti pozornost na zanimljive i vrijedne dijelove. Svoje dojmove i zanimljivosti zapišite u priloženu bilježnicu.

U bilježnicu svakako upišite sljedeće: ime i prezime djeteta, razdoblje u kojemu je kod vas gostovala knjižnična naprtnjača i dojmove o pročitanomu. Po vlastitoj želji možete također nešto nacrtati, nalijepiti fotografiju ili napisati sastavak, pjesmu i sl.
U srijedu, kad dijete donese knjižnu naprtnjaču u školu, ispričat de najljepše doživljaje tijekom proteklih dana kad su svi u obitelji čitali knjige iz naprtnjače. Na taj način potaknut će i ostale učenike na čitanje, odnosno na izgradnju pozitivnog odnosa prema čitanju.
Izborom različitih knjiga u knjižničnoj naprtnjači skrećemo pozornost učenicima da se u knjižnicama nalazi mnoštvo knjiga iz različitih područja, a ne samo onih za čitanje obvezne lektire. To je jedan od postupaka kojima se bavimo u školskoj knjižnici u nastojanju izgradnje učenika kao samostalnog korisnika knjižnice koji se snalazi u knjižničnom prostoru, samostalno pretražuje i pronalazi knjižničnu građu te izgrađuje kritički odnos prema informacijama dostupnima na internetu, to jest svladava tehnike njihovog pronalaženja, odabira, vrjednovanja funkcionalne uporabe.

Ovim projektom motiviramo učenike za čitanjem, no svrha nije dobiti pobjednika, već pobjednicima proglasiti sve one koji su čitali i tijekom čitanja osjetili estetski doživljaj – stvorili unutarnje duhovno i emotivno zadovoljstvo kao vrhunsku vlastitu nagradu za čitanje.


Prigodom čitanja u obiteljskom krugu želimo vam mnogo smijeha, topline, igre i blizine!       

 

 

Knjižnica



Zapošljavanje

Udžbenici


GDPR

e-Dnevnik


Tražilica



Brojač posjeta
Ispis statistike od 31. 5. 2010.

Ukupno: 649087

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Raspored zvona

Prije podne:

1. sat 8.00 - 8.45
2. sat 8.50 - 9.35
3. sat 9.45 - 10.30
4. sat 10.40 - 11.25
5. sat 11.30 - 12.15
6. sat 12.20 - 13.05

Poslije podne:

0. sat 13.10 - 13.55
1. sat 14.00 - 14.45
2. sat 14.50 - 15.35
3. sat  15.45 - 16.30
4. sat 16.40 - 17.25
5. sat 17.30 - 18.15
6. sat 18.20 - 19.05

 


Oglasna ploča

Anketa
Koliko vremena dnevno provodim za računalom (prosječno)?








Poveznice

Dokumenti




preskoči na navigaciju